Firemní kurzy

>

Zvyšování prodeje

Profesionální prodej aut

Prezenční forma

Náš projektový přístup k firemnímu školení:

- Strukturovaný rozhovor s klientem;
- Elektronické dotazníky;
- Společné návštěvy u zákazníka (Joint Visits);
- Testovací nákupy;
- Analytický workshop;

- Vytváření programů na míru (Impact trénink, kombinace prodej/produkt);
- Vytváření prodejních pomůcek (námitkové dtb, dtb otázek);
- Rozvíjení strategií a nástrojů řízení (VAK model řízení);
- Rozvíjení a optimalizace procesů (prodejních,..);
- Vytváření specifických případových studií;

- Příprava na program;
- Vedení programu;
- Aktivity po programu;

- Follow-up implementace;
- Implementační setkání s manažery, účastníky;
- Implementační koučování;

Pro koho je trénink určen?

Pro začínající i pokročilé prodejce aut. Tréninkový modul vychází z praktických zkušeností nejlepších prodejců aut na českém, slovenském a evropském automobilovém trhu napříč všemi značkami (Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Fiat Professional, Ford, Jeep, Kia, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Seat, Subaru, Škoda, Wolksvagen, Volvo).

Co tréninkem získáte?

Nadhled do specifického prodejního procesu prodeje automobilů. Projdeme si všechny klíčové fáze procesu prodeje. Zaměříme se na ty fáze prodejního procesu, kde máte úzké hrdlo a ty budeme prakticky trénovat.
Začínající prodejci získají hotovou kuchařku, na co zaměřit svoji pozornost a trénink při prodeji nových aut. Pokročilí prodejci si dále rozšíří své obzory, opráší svoje nejlepší zkušenosti z prodeje a získají novou motivaci a obranu proti stresu, únavě a vyhoření. Účastníci si uvědomí  své silné a slabé stránky při prodeji automobilů.
Trénink Vám přinese vyšší jistotu a sebevědomí při prodeji automobilů a zlepší Vaše konverzní poměry při prodeji.

Na co se například můžeme více v detailu zaměřit?

Kde a jak efektivně hledat potenciální zákazníky? Cílené systematické vyhledávání potenciálních zákazníků.
Scénář a trénink telefonického rozhovoru HOT contacts.
Scénář a trénink telefonického rozhovoru COLD contacts.
Prodej v autosalonu - trénink prvních 20 sekund.  Trénink správného zaměření pozornosti na zákazníka.
Nákupní motivy z pohledu kupujícího. Trénink zjišťování nákupních motivů v praxi.
Trénink prezentace vozidla v autosalonu v souladu se zjištěnými nákupními motivy.
Pravidla a doporučení pro testovací jízdu. Trénink komunikace se zákazníkem během demo jízdy.
Uzavření obchodu.  Mentální a emoční trénink obchodníka v souladu s rozhodovacím procesem podle typologie v hlavě zákazníka. Vnitřní klid a pozitivní naladění obchodníka.
Následné činnosti po prodeji automobilu. Opakovaný prodej. Získávání dalších kontaktů a referencí.

Jak vypadá atmosféra workshopu?

Na konci programu, účastníci vždy hodnotí přínos kurzu a práci fasilitátora jako ve škole.
Celkové hodnocení programu:
1.12
Celkový způsob práce trenéra:
1.11
3 příklady testimonials ze strany účastníků na konci programu:
„Prodejní trénink byl velmi efektivní. Natáčení na kameru určitě splnilo svůj účel. Nejvíce mě posunula prezentace mě samotného. Uvědomil jsem si některé svoje nedostatky při prodejní prezentaci a jak na nich pracovat.“

Jiří Slavík

Auto-Future

„Prodejní trénink mi pomohl v tom, jak bych měla lépe vystupovat. Užitečné školení, myslím, že 500X je dobrý produkt a zde jsme si mohli jej vyzkoušet prodat a zjistili, že to jde.“

Zuzana Tajtlová

vedoucí prodeje

JF Autocentrum

„Odnášam si veľa a to je Vaša vizitka práce – robíte to dobre!“

Janka Varanaiová

vedoucí servisu

Auto Valas, Košice

Reference

Pojďme do toho!

Kontakt ➔

Ostatní

Firemní kurzy