Zlepšování vnitrofiremní komunikace

Prezenční forma

Pro koho je kurz určen?

S tímto školením máme vynikající výsledky ve firmách,
které potřebují zlepšit vnitrofiremní komunikaci v rámci svých týmů, ale i mezi týmy.

Cíle školení:

- Zlepšení vnitrofiremní komunikace mezi spolupracovníky;

- Lepší využití potenciálu všech spolupracovníků;

- Snižování konfliktních situací mezi spolupracovníky;

- Zlepšení atmosféry a vztahů na pracovišti;

- Zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenost zákazníka;

- Změna firemní kultury = Pozitivněší přístup zaměstnanců;

Jak vypadá atmosféra školení?

Na konci programu, účastníci vždy hodnotí přínos kurzu a práci fasilitátora jako ve škole. Celkové hodnocení programu je v 92% hodnoceno známkou 1. Celkový způsob práce trenéra je v 96% hodnocen známkou 1.

Na základě zpětné vazby od účastníků kurzy splní a často předčí očekávání účastníků.

Krátké příklady pozitivního hodnocení ze strany účastníků na konci programu:
„Tento program mi pomohol spoznať samého seba a zlepšiť sa v pozitívnom myslení. Oceňujem dôslednú prípravu lektora a systematické prístup k prednáške. Palec hore :)“

- Marek Kasprišin, Přijímací technik, Auto Valas Košice

„Bol som spokojný. Bolo to zaujímavé a výborný prístup.“

- Fečer Edmund, Servisní poradce, Motor-Car Bratislava, spol. s.r.o.

„Byl jsem nad očekávání spokojen. Program mi nejvíce pomohl v oblasti Jednání se zákazníkem.“

- Petr Novotný, Přijímací technik, Smažík Nord S.R.O

Reference

Pojďme do toho!

Kontakt ➔