Online školení — 1-2.12 2021

Krátká 3-minutová ukázka z prosincového  mezinárodního interaktivního online školení v Google Meets s  front-office technickými  pracovníky servisu přijímající telefonicky a osobně zakázky od zákazníků. Klíčová témata, která se s přijímajícimi techniky trénovala bylo pozitivní myšlení a zvládání konfliktních situací s obtížnými, negativními a arogantními zákazníky.
Shodli jsme se, že online školení je díky moderním digitálním technologiím fajn, šetří náklady na cestování a čas a umožňuje školit i v době vrcholící covidové vlny, nicméně prezenční forma školení umožňuje lepší vzájemnou interakci mezi lidmi a osobnější přístup. A odkud se účastníci sešli u jedné obrazovky? Ze Slovenska nejdál z Popradu a pak z Martina, Žiliny a Trnavy. Z Moravy bylo více účastníků z Brna. Z Čech z Českých Budějovic, z Kladna a z Loděnice u Berouna.
A co říkali účastníci?
“Mnohokrát děkuji za výborné, přínosné školení. Program mi nejvíce pomohl v tom jak postupovat při komunikaci se zákazníkem a v pozitivním myšlení v pracovním i osobním životě. Děkuji.
Jan Procházka, přijímací technik, Motortec Brno

“Nemám absolutně žádné výhrady ke školení, vše skvěle připravené a precizní. Děkuji, že jsem mohl být součástí Vašeho školení.
David Slepička, vedoucí servisu, Smažík Kladno

Dakujem za skolenie, bolo to fajn. Odporucam online skolenia a volnu diskusiu. Program mi najviac pomohol ako reagovať ku agresivnej stiažnosti zákazníka.
Martin Dubák, přijímací technik, Auto Forum, Martin, SK

Aktuality do Vašeho emailu

Nejnovější články od Maty Training Centrum do Vaší emailové schránky.

Děkujeme Vám! Ozveme se Vám do dvou pracovních dnů.
Ups! Že by se vloudila se chyba? Překontrolte si prosím Váš text.

Více otázek?
Zájem o nezávaznou schůzku?
Zájem o spolupráci?

Zanechte e-mail a ozveme se Vám

Děkujeme Vám! Ozveme se Vám do dvou pracovních dnů.
Ups! Že by se vloudila se chyba? Překontrolte si prosím Váš text.