Pro koho je kurz určen?
S tímto školením máme vynikající výsledky ve firmách,
které potřebují zlepšit vnitrofiremní komunikaci v rámci svých týmů, ale i mezi týmy.
Cíle školení:
- Zlepšení vnitrofiremní komunikace mezi spolupracovníky;
- Lepší využití potenciálu všech spolupracovníků;
- Snižování konfliktních situací mezi spolupracovníky;
- Zlepšení atmosféry a vztahů na pracovišti;
- Zkvalitnění poskytovaných služeb a spokojenost zákazníka;
- Změna firemní kultury = Pozitivněší přístup zaměstnanců;
„Tento program mi pomohol spoznať samého seba a zlepšiť sa v pozitívnom myslení. Oceňujem dôslednú prípravu lektora a systematické prístup k prednáške. Palec hore :)“
- Marek Kasprišin, Přijímací technik, Auto Valas Košice
„Bol som spokojný. Bolo to zaujímavé a výborný prístup.“
- Fečer Edmund, Servisní poradce, Motor-Car Bratislava, spol. s.r.o.
„Byl jsem nad očekávání spokojen. Program mi nejvíce pomohl v oblasti Jednání se zákazníkem.“
- Petr Novotný, Přijímací technik, Smažík Nord S.R.O